Ouderbijdrage

• Per 01-01-2013 gelden voor de peuterspeelzaal de volgende bedragen voor eenmalig inschrijfgeld en ouderbijdrage per maand:

Inschrijfgeld € 10,00
    Standaard tarief € 37,00
    1 dagdeel * € 26,00

De ouderbijdrage wordt elke maand automatisch van uw rekening afgeschreven (ook tijdens de schoolvakanties). Bij het huisbezoek krijgt u van de leidster een machtigingskaart, die u moet invullen. De leidster draagt er zorg voor dat de machtigingskaart op het kantoor wordt afgegeven. Het inschrijfgeld is verschuldigd als de peuter daadwerkelijk geplaatst wordt op de peuterspeelzaal en wordt verrekend met de eerste inning van de ouderbijdrage. In de maand van komst wordt de verschuldigde ouderbijdrage op de volgende manier bepaald:
    ● Tot en met de 15e van de maand wordt er voor de hele maand betaald.
    ● Na de 15e van de maand wordt er voor de halve maand betaald.

Bij vertrek geldt:
    ● Tot en met de 15e van de maand wordt voor de halve maand betaald.
    ● Na de 15e van de maand wordt er voor de hele maand betaald.
    ● De leidster geeft het vertrek door aan het administratiekantoor, waarna de ouderbijdrage automatisch wordt stop gezet.

Als uit een gezin twee kinderen gelijktijdig de peuterspeelzaal bezoeken, is voor het tweede kind 2/3 van de ouderbijdrage verschuldigd. * Wanneer de peuterspeelzaal geen wachtlijst heeft mogen peuters die om bijzondere redenen 1 dagdeel komen, voor 1 dagdeel betalen. Om lege plaatsen te voorkomen, moet er bij aanwezigheid van een wachtlijst, bij afname van 1 dagdeel wel voor 2 dagdelen ouderbijdrage betaald worden. De ouderbijdrage wordt jaarlijks geïndexeerd. De ouderbijdrage wordt aan het einde van elke maand automatisch van uw rekening afgeschreven. Procedure te weinig saldo: Mocht de incasso mislukken dan, wordt er de volgende maand 2 maanden ouderbijdrage afgeschreven. Mocht het nogmaals fout gaan, dan volgt een herinnering. Wanneer betaling uitblijft, neemt het bestuur de beslissing om de peuter uit te schrijven. De invordering van deze schuld wordt dan uit handen gegeven aan een incasso bureau.

Bij vragen over betalingen kunt het administratiekantoor bij voorkeur via email benaderen: info@adminstratiekantoor-rintjema.nl Na 18.30 is het administratiekantoor telefonisch bereikbaar via: 06-20380680