Inspraak door ouders

• OUDERCOMMISSIE: Er is per peuterspeelzaal een oudercommissie. Deze oudercommissie ondersteunt de leidster daar waar nodig is. De leidster kan u hierover meer vertellen.

CENTRALE OUDERCOMMISSIE PEUTERSPEELZALEN: Van elke oudercommissie zit een afgevaardigde in de centrale oudercommissie peuterspeelzalen. Het doel van de centrale oudercommissie peuterspeelzalen is meedenken over het kwaliteitsbeleid van de Stichting Peuterspeelzalen Dongeradeel en de belangen van peuters en ouders zo goed mogelijk behartigen. Van de centrale oudercommissie peuterspeelzalen neemt een afgevaardigde zitting in het bestuur van de stichting, die het contact met het bestuur onderhoudt. De COP vergadert 2 á 3 keer per jaar.

Op de peuterspeelzaal is een map COP aanwezig. Hierin kunnen de notulen van de COP vergaderingen bewaard worden. Ook zit hier informatie in over het nut en doel van de COP en algemene informatie over de SPD.

Voorzitter COP is: Alice Klimstra (psz de Bernejister Oosternijkerk)
    Secretaris COP: Edith Boonstra (psz de Krûpelhintsjes Dokkum)
    Bestuurslid vanuit de COP: Willem Verbeek