Hoe geef ik mijn kind op?

• De aanmeldingsformulieren zijn te krijgen bij het consultatiebureau, de peuterspeelzaal, het kantoor van de stichting of zijn te downloaden. Als u dat formulier ingevuld op stuurt naar de peuterspeelzaal van uw keuze komt uw kind op de aanmeldingslijst. Op het aanmeldingsformulier is de mogelijkheid om voorkeuren op te geven. Daar zal zoveel mogelijk rekening mee gehouden worden. Dat kan echter wel betekenen dat de wachttijd iets langer wordt omdat er een maximum aantal kinderen in een groep zit. Met uw voorkeur voor de speelzaal zal altijd rekening gehouden worden! De groepsindelingen/openingstijden van de peuterspeelzalen zijn te vinden door onder de knop "Locaties" in het menu op de betreffende peuterspeelzaal te klikken.

EN VERDER... Zodra uw kind aan de beurt is krijgt u bericht van de leidster van uw kind. Zij komt op kennismakingsbezoek om kennis te maken met u en natuurlijk uw kind. Dat is voor de peuter erg prettig omdat er dan in ieder geval een bekend gezicht is in de nieuwe wereld van de peuterspeelzaal!

Klik hier om het aanmeldformulier te downloaden.