Disclaimer

• Deze website wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld, waarbij de SPD streeft naar het geven van correcte en actuele informatie. Aan de informatie op de website van de SPD kunnen echter geen rechten ontleend worden.

De SPD behoudt zich het auteursrecht op deze website voor. Het is zonder schriftelijke toestemming van de SPD niet toegestaan de informatie of afbeeldingen op deze website geheel of gedeeltelijk op enigerlei wijze over te nemen en/of te verspreiden.

Als u vragen heeft over de inhoud van de website, neem dan contact met ons op. De SPD aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade die verband houdt met het gebruik van deze website of met de tijdelijke onmogelijkheid om deze website te raadplegen. De SPD is niet verantwoordelijk voor de inhoud van websites waarnaar wordt verwezen of andere websites die verwijzen naar deze website.